Sverige

Många måste sluta på Sony Mobile

149 människor måste sluta
på företaget Sony Mobile i Lund.
Det sade företagets chefer på tisdagen.

I dag arbetar 2500 personer
på Sony Mobile i Lund.
Sony Mobile finns i flera länder.
Företaget måste spara pengar.
Därför måste totalt omkring 500
personer sluta på företaget.

8 SIDOR/TT

28 mars 2012

Vad tycker du om nyheten?
Ingen kommentar än
Kommentarer och regler
Kommentera

Skriv din kommentar här.
Kom ihåg att följa våra regler.
Vi tar bort kommentarer som inte följer reglerna.

Skriv vad du tycker
om nyheten du just har läst.
Eller använd någon av
bilderna som visar känslor.

8 Sidor tar bort alla kommentarer
som bryter mot våra regler.

Skriv bara om sådant
som har med nyheten att göra.

Skriv ditt namn eller
kalla dig för något annat.

Men du får inte låtsas vara
en annan person som finns på riktigt.

Skriv inte elaka saker om andra.
Det gäller både personer,
grupper och religioner.

Fler liknande artiklar